عزیزالله سیفی در این جلسه با بیان اینکه استان یزد و به ویژه شهرستان یزد  دارای جاذبه های تاریخی  وتفریحی متعددی است از مدیران ادارات و نهادهای اجرایی مرتبط خواست در ارائه خدمات نهایت سعی و تلاش خود با استفاده از امکانات و ظرفیتهای موجود داشته باشند تا استقبال شایسته ای از مسافران و گردشگران سفرهای نوروزی یزد صورت پذیرد.

فرماندار به اشاره به حضور چشمگیر مسافران نوروزی 90 در شهرستان تصریح کرد: میهمانوازی و وجود جاذبه های تاریخی بی شمار که با معماری اسلامی بنا شده است و.... از خصوصیاتی است که گردشگران و مسافران را به سمت یزد جذب نموده است.

سیفی فراهم آوردن اسکان مسافران نوروزی در سطح اماکن اقامتی را مهم بر شمرد و افزود بحمدالله با تلاش مسئولین در حال حاضر علاوه بر43 هتل با هماهنگی های صورت گرفته با شهرداری مناطق مناسب جهت چادرزنی مسافران نوروزی آماده خواهند شد و مدیران آموزش و پرورش نیز از آمادگی خود  را تجهیز مدارس در سطح شهرستان برای اسکان مسافران خبر داده اند.

وی از مسئولین خواست در زمینه تهيه دفترچه راهنماي گردشگري براي ارائه به مسافران، نصب تابلوهاي گردشگري، بازديد مستمر از راه‌هاي مواصلاتي، تجهيز نمازخانه‌ها و سالنهای ورزشی، آمادگي کامل پایگاه امداد جاده ای ونیروی انتظامي، نظافت معابر، ميادين و بوستان‌هاي شهر و آمادگي مراکز سرويس‌دهي تعمير خودرو برنامه ریزی نمایند.

فرماندار از همه خواست تا با یک تعامل مناسب و فراهم آوردن تمام تسهیلات لازم برای مسافران نوروزی محیط سراسر شاد و جذابی را ایجاد نمایند.

 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا